czwartek, 10 stycznia 2013

Broszka oraz kolczyki

Witajcie:) Dzisiaj pojechał mój brat z powrotem do Włoch :( Więc pomalutku będę nadrabiać blogowe zaległości :) Dzisiaj pokaże wam broszkę oraz kolczyki. Komplet jest już u nowej właścicielki więc mogę się już nim pochwalić :)Wykonałam go ze sznurków sutasz w kolorach brązowo żółtym. Kolczyki przy biglach mają ogniwka na których umieszczone są maleńkie koraliki. Powiem wam że był to eksperyment z tymi ogniwkami i według mnie się udał :). Broszka jest wielkości około 7 cm . Kończę też inne kolczyki które niebawem wam pokaże i Myślę również nad kolejna zabawą dla was :) z okazji moich 28 urodzin :D ale to dopiero w Lutym :D Tak więc zaglądajcie do mnie :D Pozdrawiam was cieplutko :*








5 komentarzy:

  1. rzeczywiście fajne te ogniwka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ten kamień w środku broszki i ładne połączenie kolorów :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to wszystko ładne:):):) Hallo dziewczyny,a ja mam od Wioli taki komplecik hihihihi :)

    OdpowiedzUsuń