piątek, 25 stycznia 2013

Wymianka herbaciano kawowa

Witajcie. Dzisiaj o wymiance którą organizowała Isabell :) Moja parką była Malutka od której dostałam cudowny notes i wiele innych drobiazgów :) Miałam poinformować malutką mailowo że dostalam paczkę ale od paru dni internet mi źle działa i po prostu nie mogę maili wysyłać ,Więc kochana informuję cię w ten sposób :) Paczka strasznie mi sie podoba,dziękuję ci bardzo :) Ja natomiast miałam wysłać paczkę cohennie która dostała ode mnie komplet sutasz broszkę oraz kolczyki i oczywiście drobiazgi :) Pozdrawiam was dziewczyny i dziękuję za zabawę :) Musicie mi wybaczyć będzie bez zdjęć bo nie może mi ich wczytać ,wszystko przez ten internet :( Jak tylko zacznie dobrze działać dodam zdjęcia . Pozdrawiam was cieplutko :*

Udało się dodać fotki :D 







3 komentarze: