sobota, 9 marca 2013

Turkusowo-żółty duet :)

Witajcie. Dzisiaj mam dla was kolejne kolczyki tym razem są w kolorze żółto turkusowym, o długości około 8 cm z koralikami szklanymi i perłą. u mnie od paru dni pochmurno i buro za oknem ,a było już tak ładnie i słonecznie aż się żyć chciało !!!!! a tu znowu nastał depresyjny czas ,nie lubie takich dni . A nie zgadniecie co się u mnie wczoraj wydarzyło :D tak więc w moim akwarium pojawili się nowi lokatorzy :D jedna z moich rybek się ,,orybiła,, czy jak to się tam mówi :D i przybyło nam 37 maleńkich rybeniek !!!! Nie mam pojęcia co zrobić z taką ilością rybek :D :))) na razie sobie je obserwuję jak pływają :):) To by było na tyle !!! Pozdrawiam was cieplutko :)






11 komentarzy:

  1. śliczne i z wakacjami mi się skojarzyły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekne! cudne kolorki - kojarzą mi się z wakacjami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Bardzo fajnie dobrane kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo sympatyczne wiosenne kolczyki kojarzą mi sie z błękitnym niebem i słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe połączenie kolorków, takie wiosenne i bardzo pozytywne :)
    Wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kolorki .
    A w moim akwarum cisza , nie ma nowych rybek..

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, choć jak dla mnie odważne połączenie. Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny wzór i pięknie dobrana kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne połączenie kolorów, wiosenne wręcz :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń