czwartek, 20 grudnia 2012

Wymianka Mikołajkowa

Witajcie moje kochane blogowiczki oraz uczestniczki mojej wymianki Mikołajkowej :) Post ten miałam napisać jutro ale jutro mam mnóstwo spraw więc mogę nie zdążyć :) Tak więc miał to byc post podsumowujący całą wymiankę lecz nie dostałam wszystkich zdjęć ,kilka z was w ogóle ich nie przysłało :( tak więc by nie był to niekompletny post postanowiłam iż jak już pochwalicie się na swoich blogach waszymi prezentami ,,podkradnę,, wam zdjęcia z bloga :D (jeśli pozwolicie :)) i podsumuję wymiankę :) puki co umieszczam tylko moją wymiankę :) Jako kapitan tego statku :D ponieważ ilość uczestniczek była nieparzysta  brałam udział w dwóch wymiankach moimi parkami były Angela masa solna  oraz Onlyhope Dziewczyny robią cudowne rzeczy :) Wszystkie trzy miałyśmy takie szczęście że paczuszki otrzymałyśmy w tym samym czasie czyli w MIKOŁAJKI :) Dziękuje dziewczyny za tak udaną wymiankę i mam nadzieję że każda z uczestniczek otrzymała swój prezent :)

Onlyhope robi śliczności z modeliny i nie tylko, otrzymałam od niej tak dużo cudowności że trudno mi je zliczyć :) W paczuszce była m.in. babeczka zawieszka do telefonu która już go zdobi ,bransoletka którą często noszę :) oraz wiele innych same zobaczcie :)

Ja natomiast wysłałam jej taką paczuszkę :)


Drugą moją parką była Ilonka Robi cudowne rzeczy z masy solnej oraz wikliny papierowej. Dostałam od niej cudowna choinkę która stoi już na półeczce koło telewizora :) Pięknego aniołka który wisi sobie juz na ścianie :) Mnóstwo ozdób na choinkę które zdobią choineczkę mojego synka ,oraz trzy maleńkie aniołki które wiszą na mojej choince :) oto jej paczuszka :)

A ja wysłałam to :)


Jeszcze raz wam bardzo,bardzo,bardzo dziękuję za te wszystkie cudowności :)



5 komentarzy:

  1. Widać że wymianki były udane
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super wymianka:) Wesołych Świąt! Spokojnych, w rodzinnej atmosferze a na nowy rok samych przyjemnych wrażeń i wielu twórczych prac!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za tak miłe słowa :) Bardzo się cieszę,że prezenty się podobały :)Dziękuję za super wymiankę :) W końcu pochwalę się nią na swym blogu...przepraszam,że tak późno.Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam ;)***

    OdpowiedzUsuń