sobota, 27 kwietnia 2013

Komplecik oraz małe zaległości

Witajcie, Mam spore zaległości w blogowaniu i bardzo rzadko dodaję coś nowego, a sprawcą tego wszystkiego jest ta cudna pogoda na którą tak wszyscy czekaliśmy :) Dni sa tak piękne ,słoneczne i ciepłe że prawie całe  spędzam z synkiem na ogrodzie ,wykonując przy tym ogrodowe prace :). Znalazłam jednak chwilkę i powstał komplecik oliwkowo żółty z kryształkami zielonymi jak szmaragdy :) Niestety na zdjęciu nie widać uroku tych kryształków ,ale to wina lampy błyskowej kolczyki mają wielkośc około 2 cm. Zapraszam do oglądania :)



Poza tym brałam jeszcze udział w wymiankach Jedna to wymianka prywatna z Izą od której dostałam dwa śliczne króliczki oraz przydasie i słodkości .Kochana dziękuję ci bardzo


 Kolejna wymianka była organizowana przez  Polskie Handmade - spis blogów a moją parką była Ania od której dostałam śliczne pudełeczko ,oraz przydasie i słodkości :) Zawartość mojej paczki którą wysłałam do Ani możecie zobaczyć na jej blogu, Dziękuję za udaną wymiankę





7 komentarzy:

  1. Oczka kolczyków są intrygujące. Fajnie odbijają lampę błyskową. Ja również dziękuję za udaną wymiankę. Biżuteria dobrze się nosi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplet:) Fantastyczne wymiankowe prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same piękności:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. komplecik jest jak zwykle fantastyczny:) A prezenty rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet z sutaszu. Muszę sobie w końcu taki sprawić :-)

    Pozdrawiam i zapraszam:

    im-bookworm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że choć w minimalnym zakresie zaległości blogowe nadrabiasz :) Ciesz się tą pogodą, oj ciesz :)

    OdpowiedzUsuń