piątek, 5 kwietnia 2013

A to ci brocha :)

Witam. Dzisiaj mam dla was coś nowego ,mianowicie broszkę. Dotąd myślałam że broszki to nie moja broszka :D i powstawały bardzo rzadko a dokładniej dwie lub trzy. Ale po zrobieniu tej zmieniam zdanie:!!!!! :) Broszek tych powstanie wiecej w sumie to już się robi żółto zielona którą zapewne jutro wam pokaże :) Puki co dzisiaj pokazuję broszkę w odcieniach niebieskiego :) sznurki są w kolorach granatowym oraz błękitnym, w centralnym miejscu znajduję się masa perłowa w kolorze błękitu o wielkości 2cm. Cała broszka ma dlugośc okolo 4cm a szerokość około 7cm. Posiada również koraliki szklane oraz elementy posrebrzane :) Ja osobiście jestem z niem bardzo zadowolona :) Zapraszam do oglądania. Pozdrawiam :*




11 komentarzy:

  1. śliczna, mój ulubiony kolor i jaka piękna forma!:) ja też teraz prawie tylko broszki robię:P ale czekają na wysłanie więc nie mogę wstawić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła rewelacyjnie, po prostu piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta broszka.. Kolor troszeczkę nie w moim stylu, ale forma bardzo mi się podoba =]

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt fantastyczny!! Przepięknie wygląda ta broszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. A jednak broszki to Twoja brocha:D Cudowna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna broszka, zarówno wykonanie jak i kolorystyka :)
    http://corale-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń