sobota, 16 marca 2013

Naszyjnikowo i niespodziankowo

Witajcie. Dzisiaj mam dla was kolejny naszyjnik tym razem jest on wykonany ze sznurków sutasz w kolorze czarnym z koralikami szklanymi w kolorze fioletu. Wielkośc wisiora to około 8 cm a szerokośc około 6cm. Zawieszka umieszczona jest na sznurku skręcanym w kolorze czerni. Długośc całego naszyjnika to około 45 cm plus łańcuszek do regulacji. To byla część posta poświęcona naszyjnikowi a teraz będzie część poświęcona NIESPODZIANCE. A więc wczoraj spotkała mnie przemiła niespodzianka której się w ogóle ale to w ogóle nie spodziewałam.  Brałam udział w zabawie organizowanej na blogu  Anny i zostałam wylosowana,a nagrodą była piękna anielica WALENTYNA . Już nie mogę się doczekać listonosza z moją anielinką !!!! Zawsze o takiej marzyłam a tu taka niespodzianka mnie spotkała. To chyba na tyle :) Pozdrawiam was cieplutko i zycze miłego popołudnia :*










6 komentarzy:

  1. Fajna fioletowa ośmiornica :)

    OdpowiedzUsuń

  2. bardzo ładny kształt i kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny wisiorek! Gratuluje wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje osiągnięcia w dziedzinie Sutażu zostały docenione i dostajesz wyróżnienie ! Zapraszam do zabawy na moim blogu http://maksete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wisiorek i jaka odmiana po różach w kolczykach! Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super kolorki a Walentyny zazdroszczę:P

    OdpowiedzUsuń