sobota, 2 lutego 2013

Prywatna wymianka z KATALIN

Witajcie. Dzisiaj sie wam pochwalę co dostałam od KATALIN w ramach prywatnej wymianki którą jej zaproponowałam. Strasznie się cieszę z tego co otrzymałam,mam nadzieję że moja paczka sprawiła jej taką samą radości :) Bardzo chciałam aby Kasia wykonała dla mnie brelok z jedną z jej ślicznych laleczek oraz piłkarza dla mojego męża :) Gdy paczka do mnie doszła w expresowym tepię ją otworzyłam i co zobaczyłam..... zamiast jednego breloka były dwa!!!!! a oprócz tego mnóstwo przydasi, kawusi,herbatek,słodkości ,paczka była wypchana po same brzegi :D Ja pokaże wam dzisiaj część z paczki ,niestety ja jestem tak zakręcona że nie zrobiłam zdjęcia mojej paczki która już dotarła do kasi ,gdy spostrzegłam że nie zrobilam fotek było za późno gdyż paczka była już spakowana,ale zapewniam was że paczka do Kasi poszła i już doszła :D Póki co zastanawiam sie do czego przypiąć te śliczne breloczki ponieważ jak juz jakiś pomysł mi przyjdzie do głowy stwierdzam że może mi sie to zniszczyć a tego bym nie chciała , to samo ma mój mąż ze swoim piłkarzem ,miał być do kluczy ale ,kluczy mąż nosi dużo i nie pozwoliłam mu go przypiąć by się nie zniszczył :D więc zadecydowaliśmy że piłkarz będzie przypięty do torby treningowej mojego meża :)  o ślicznościach robionych przez Kasie moglabym pisać i pisać i pisać :) Ale przejdę do zdjęć , zachęcam was odwiedzajcie jej bloga,zamawiajcie jej cuda, są warte każdych pieniędzy :) w jej laleczkach idzie się zakochać od pierwszego wejrzenia :)A teraz oglądajcie :) Kasiu a tobie bardzo dziękuję za wszystko co dla mnie przygotowałaś , mam nadzieje że zostaniemy w kontakcie :) Pozdrawiam cię cieplutko :*






2 komentarze:

  1. Ale fajna wymianka!!! zazdroszczę tych wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda laleczki Katalin są boskie!:) super że je masz:)

    OdpowiedzUsuń