sobota, 16 lutego 2013

Naszyjnik :)

Witajcie :) Jakiś czas temu zaczęłam robić ,, coś,, :D tzn obszyłam koralik kilkoma sznurkami sutasz i zostawiłam,nie miałam pomysłu co z tym zrobić, i tak to sobie leżało,tydzien ,dwa,w sumie to nawet nie wiem ile . Aż dostałam olśnienia co z tym zrobić :D i tak powstał według mnie piękny  naszyjnik z wielkim wisiorem :D w kolorze kawy z mlekiem bieli i błękitu. Wisior jest bardzo duzy szerokość to około 11cm a dlugośc około 10 cm bez kryształka, z kryształkiem to około 12-13 cm. w środku znajduje się koralik o wielkości około 3cm. oprócz tego w zawieszce znajdują sie również elementy posrebrzane oraz koraliki szklane i perła :) aha oczywiście kryształki w kolorze błękitu tez są :) Caly naszyjnik jest długości około 45cm plus łańcuszek do regulacji. Naszyjnik zgłaszam na wyzwanie KK  Wyzwanie tematyczne style-Romantyzm. A wy co o nim sądzicie?? Nadaje się ?? Pozdrawiam was gorąco :)









15 komentarzy:

  1. Pięknie dobrane kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!!!! Jest po prostu niesamowity!!! :D Istne cudeńko :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest bardzo piękny i efektowny :) Podoba mi się to zestawienie kolorystyczne :)
    Także przygotowałam coś na to wyzwanie KK, ale czeka jeszcze na wypalenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny wyszedł!:) piękne kolory! życzę powodzenia Wiolu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny! Jak najbardziej się nadaje:) Trzymam mocno kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak najbardziej nadaje się na wszystkie wyzwania!!!Gdyż jest boski :) Pozdrowioneczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że tworzysz niesamowite naszyjniki. Jestem pod dużym wrażeniem Twoich zdolności. Ten jest piękny i świetnie ma dobrane kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny, kolorystyka niezmiernie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, bogaty i baaaaardzo romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi sie podoba , a szczególnie ten wielki niebieski środek .
    A gdzie można kupić te błękitne kryształki .. ,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duży niebieski kryształek kupiłam na allegro a te małe 4 błękitne kryształki dostałam od Angela masa solna :)

      Usuń